Limba si literatura romana. Manual pentru clasa a IV‑a

Limba si literatura romana. Manual pentru clasa a IV‑a
-5%
Preț: 41,70 lei
43,90 lei (-5,01%)
Disponibilitate: în limita stocului
Marca:
Categoria: Librarie online

DESCRIERE

Limba si literatura romana. Manual pentru clasa a IV‑a

 

Manualul de Limba și literatura romană pentru clasa a IV-a este elaborat în concordanță cu prevederile programei, angajând capacitățile operaționale cu privire la formarea și dezvoltarea personalității elevilor prin intermediul unor sarcini de învățare adecvate.

Autorii au acordat atenție maximă corectitudinii științifice și actualizării informației oferite explicit prin texte, suporturi vizuale, audio și resurse multimedia.
Manualul:

  • respectă modelul comunicativ-funcțional al limbii române. Prin abordarea didactică a conținuturilor, manualul permite construirea unor situații de învățare care să conducă la dezvoltarea progresivă a tuturor competențelor specifice prevăzute de programă precum și a celor transversale, necesare în viața cotidiană, încurajând creativitatea, gândirea critică și dezvoltarea puterii de decizie.
  • este structurat pe unități de învățare. Fiecare unitate de învățare abordează comunicarea din perspectivă complexă, înglobând procesele de receptare a mesajului oral și scris precum și cele de exprimare orală și scrisă. 
  • este instrumentul de lucru al elevului, propunând o învățare centrată pe elev, concepută ca o experiență personală la care elevul este participant activ. Elevii sunt puși în situația de a citi, de a scrie despre ceea ce citesc, de a vorbi despre ceea ce citesc și scriu. 
  • stârnește interesul pentru lectură al elevilor și îndrumarea acestora către opere potrivite vârstei lor. Textele și materialele-suport sunt adaptate la particularitățile de vârstă ale elevilor, răspund intereselor şi curiozității lor.
  • acordă atenție procesului de evaluare și asigură corectitudinea științifică a itemilor de evaluare și autoevaluare. Fiecare unitate conține probe de evaluare, prin intermediul cărora itemii evaluează informația relevantă. Probele de evaluare vizează implicarea elevului în dezvoltarea unor competențe transversale, și anume de autoevaluare. Totodată, sunt prevăzute activități de reglare a învățării, prin care elevii sunt motivați să revină asupra propriei activități și înțeleg valoarea formativă a feedback-ului. 

 

Autori: Mirela Mihăescu, Ștefan Pacearcă, Anița Dulman, Crenguța Alexe, Otilia Brebenel

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Librarie online - Cele mai vândute produse

Created in 0.1164 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.